Ko Chang, Kut en Mak


Het mythische kattencafe 




 Yo wereld

Tijdlang niet geblogt. Het is ook zooo irritant als je in een tropisch resort met je familie zit. Ja, ik zei familie. Papa is op bezoek! Is superleuk! We begonnen deze eilandtour op een plek genaamd Ko chang. Daar was het nog met z’n 2en reizen, ook heel gezellig. We zaten in een hutje aan het strand in een supermooie resort genaamd bangbaobeach. De boel werd gerund door een hele hele hele vriendelijke mevrouw genaamd Jebbie. Was heel gezellig en veel chill. Ook hebben we op KC oudejaarsavond gevierd🥳. En raad eens wat we deden. Nee serieus, gewoon even nadenken. Het was dus… stoelendans 🪑💃! In het midden van een eiland aan de kust van Thailand gewoon stoelendans! Was hele leuke avond. Daarna gingen we naar ko kut. En ik zweer op mijn Nintendo en een twix dat die plek echt zo heette. Qua humor heb ik daar niks aan toe te voegen, het spreekt voor zich. Nou in ieder geval, op ko kut heb ik papa gezien. Superleuk. Gewoon meer aan het strand relaxen en papa Thais leren. Hoe houden we het vol… 🏖️🍹. En mijn verjaardag 🥳! Nou dat gaf een nieuwe betekenis aan het woord leuk! Ik heb hele mooie kadoos ( een game en kubussen. Heel. Veel. Kubussen) gekregen en het was heel leuk. Bestond voornamelijk uit mijn nieuwe game uittesten ( het was een grondige test ) en eten in een mooi restaurant. Wow 🤩. En toen kwam ko mak. We zitten nu in een plek genaamd big easy, en laat ik zeggen, hij leeft op tot zijn naam! Gewoon weer het zelfde liedje, strand, geweldigheid en relaxen met familie. Nou ja, dat plus kubussen. Want ik heb een wedstrijd in Bangkok! Superveel zin in. Maar qua voorbereiding wel dus de hele dag cuben. En ik ben niet de enige (niet dat ik namen ga noemen… ha ha hatsjoomamaookdeheletijdooo. Sorry hoor🤧). Heb zelfs een personal best gehaald! Vanochtend nog wel! Namelijk voor mijn gemiddelde onder 15🥳.  Morgen gaan we dus naar Bangkok en dan overmorgen is de wedstrijd al! Wordt enorm gaaf. Die avond gaat papa wel weg. Was wel superleuk met hem, dankjewel papa😁🙏. Daarna noord Thailand en dan zien we het wel weer. Zin in. Voor nu super maar dan ook echt suuuuuper veel kubussen en lezen in boek LOTR. 

Live long and prosper 🖖 

-K de eilandchiller

Comments

Popular posts from this blog

Australië deel 4: the return of the east coast

Ha Long bay ( and beyond )

De helft van Australië ( abridged )