Nog meer aus


Een perch die mama heeft gevangenen 

Lunch

Mackerel

Yo wereld 

Jullie vragen je misschien af waarom er een tijdlang stilte was. Dat komt, omdat als ik het samenvat, de blog zo zou gaan: “we gingen hier en hier kamperen, daar gingen we vissen en relaxen. Het was heel fijn.” Erg leuk om mee te maken maar misschien een beetje saai om te lezen. Maar wat ik wel kan doen is de highlights van afgelopen maand(en?) geven. 

Als eerste ben ik begonnen met vissen, wat ik geweldig leuk vind. En toen we een klein bootje hadden gehuurd ( een ‘tinny’ zoals hij hier heet ) heb ik een mackerel gevangen. En mackerel is iets heel anders dan makreel. Mackerel zijn grote sterke vissen die tot 2 meter groot worden en in de diepzee leven. En die heb ik dus binnengehaald :D. Niet een van 2 meter maar hij had toch wel verdomd veel kracht.

Ook zijn we gaan snorkelen. We zijn nu in het gedeelte van Australië gekomen met warm water en koraalriffen dus nu konden we onze vinnen, die mama heel slim heeft gekocht,  gebruiken. En dat vond ik ook geweldig, ik heb zelfs een octopus gezien, die je normaal volgens mama alleen tijdens nachtduiken ziet :-). 

Ook zouden we oorspronkelijk gaan zwemmen met walvishaaien maar het waaide heel hard dus de tour werd gecanceld:(. Toch, als er een ding is wat we kunnen is het een leuke dag maken van een dag waarop we oorspronkelijk iets actiefs en voor ons belangrijks gingen doen.

 En ook zijn we altijd ons lieve busje aan het verbeteren. Er zijn nog grote dingen die we willen doen zoals kanooen op de Katherine rivier en meedoen mat Australian nationals kubussen. En Im anìr- know an Sindarin ( iedereen die weet wat ik daarmee bedoel zonder te googelen is de ultieme nerd). Ik heb het erg veel naar mijn zijn met het kamperen en snorkelen en vissen en vogelen en relaxen. Anders dan Azië om over te bloggen, en voor mij is het nog leuker ( als dat mogelijk is ) als Azië.

-Live long and prosper 🖖 

-Kick de ψαράς

Comments

Popular posts from this blog

Australië deel 4: the return of the east coast

Ha Long bay ( and beyond )