Wild ass ( 🤭) sanctuary









Yo wereld

Ik kan maar één ding zeggen: wowzels. Ik weet niet of ik zo iets geweldigs onder worden kan brengen. Here goes nothing: het was *peeeep*ing geweldig! 🤩. Ten eerste: deze plek heet little rann of kachchh. Hoe denk je dat uit te spreken. Het is dus: little ran of kutch ( dat is ook de andere naam ). Nu weet je dat dus 😁. We hadden ook een mooie kamer, een geweldig kamp zelf waar heel veel mooie dieren  zoals een nest met lieve kleine uiltjes en zelfs snachts wild boars. Er zat een geweldige hoeveelheid dieren  ( wild ass, imperial eagle🦅, slechtvalk en nog meer geweldige dingen ). Bij een van onze medegasten werd ze zelfs wakker ( 2 keer 😳 ) van een slang die uit het plafond was gevallen. Gelukkig hadden wij dat niet. En geweldig, geweldig geweldig gezelschap🥰! Als je ons kent zijn we niet echt people persons ( zie: letterlijk elke andere blog ) maar dit was briljant! Zowel de staff als een andere gast waren geweldig vriendelijk heel aardig en je kon heel fijn met ze praten. Heeeerlijk was dit 🥰. Ook was het eten geweldig 🤩. Ze hadden twee Italiaanse medewerkers dus dat betekent verse pasta. Er was zelfs een keer dat de kok verse kip helemaal voor mij maakte. I have died and gone to heaven. Ook de safari’s waren superleuk, ik heb zelfs mijn eerste velduil🦉 gezien! Ook hadden we een geweldige host genaamd Danraj die ook enorm aardig is. Ik heb zelfs iemand geleerd  Rubik’s cube moet oplossen ( lees: een pdf gestuurd via whatsapp. Nog steeds is het wel helpen 😁😁). Af en toe misschien en vliegend reptieltje hier en daar maar dit was echt geweldig🤩. Wat was dit gaaf. Heel erg bedankt wereld. 

Live long and prosper 🖖 

-kick de inmiddels-ook-al-schaker

Comments

Popular posts from this blog

Australië deel 4: the return of the east coast

Ha Long bay ( and beyond )

De helft van Australië ( abridged )