Raften



Raften

Of

Ik val 2 keer uit een boot en een stel studenten zingen liedjes 


Yo wereld

We zijn gaan raften! Het was een enorm gaaf idee van mama. We zaten een in bootje met groep enthousiaste Nepalese 20ers en wij 2. Dat gaat lachen worden. En inderdaad, het was enorm leuk 🥰 we sprongen  in raft na de safety briefing ( ‘goed opletten! Dit ga je nodig hebben!’ ) en dobberden door na een paar rapids. Het ging net lekker en we gingen door de rapid en toen… floep! We flipten! Gelukkig had ik echt opgelet en was ik er in 2 seconden onderuit. Ook mama was gelukkig veilig😮‍💨. De reddingskayak kwam al heel snel en toen werd ik naar de inmiddels weer goed geflipte raft gevaren. Ook mama volgde snel. Er waren een paar mensen shaken( not stirred ) maar voor de rest leefde iedereen! Voor de rest bestond dag 1 uit een lekkere lunch en een iets chiller gedeelte. 

Dag 2. Ook die was erg leuk. Dit keer zaten we met een bedrijfsuitje in de boot, ook leuk 😁

We hadden weer het zelfde vrolijke liedje, lekker rapids, leuke boot, beetje nat woorden, en toen… floep! Dit keer vloog niet de boot maar alleen ik in het water na een extra steile rapid. Meteen gingen drie mannen ‘ dont panic, don’t panic’ gillen. Gelukkig zat de gids erbovenop en in minder dan 5 seconden zat ik weer in de boot. Zo. Dagelijkse val uit de raft gedaan . Voor de rest was het weer vooral weer lunch, meer ervaring en daarna dag alweer over! Daarna werden wij op de bus gezet naar chitwan voor de Safari. Helaas naaide de bus ons en zette hij ons 10 kms van de bestemming af🙄. Gelukkig hele vriendelijke tuktuk persoon heeft ons bij het hotel afgezet. En wat een hotel is dit! Mooie kamers, groot gebouw, lekker eten en zelfs wildlife! Ik heb zin heel veel zin in de Safari 🐘🐆🦓🐅🦏🤞.


Selamat tinggal 

-kick

Comments

Popular posts from this blog

Australië deel 4: the return of the east coast

Ha Long bay ( and beyond )

De helft van Australië ( abridged )