Treinreizen

 


Yo wereld

Hoe was het treinreizen vraag je?

Mama beschrijft het zo:

Net met drie tassen een km langs een trein gespurt om naar mn coupe te komen, toen net als in de film eerst kick naar binnen geduwd en toen mezelf en bagage in rijdende trein geslingerd 💪🏻 🚂

Hier zijn de hoogtepunten:


Vreemde: where are you from! 

Mama: I’m taking care of my son right now so i am not interested in a conversation now, yes? ( we stonden op het punt om uit de trein te springen dus ja )

Vreemde: yes  

Nog niet eens een nanoseconde later

Vreemde: where are you from!


We zijn net op de nachttrein gehopt.

Ik klim op het trappetje van mijn bed met veel moeite 

Halverwege klim toen  mama’s neus precies achter mijn billen hing

Ik: *PPRRRRFFFFFFFFFTT* 💨*


En man loopt door de trein

Man: chaiaiaiaiaiaiaiai chaiaiaiaiaiaiai* ( of we chai thee willen dus )

Ik: its a bird, it’s a plane, it’s chai man!








*ze kon er hard om lachen


*overal eigenlijk: chaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaia



Comments

Popular posts from this blog

Australië deel 4: the return of the east coast

Hanoi

De helft van Australië ( abridged )