Aftellen 2





 Yo wereld,

Ben aan het aftellen en voor bereiden voor de reis en ik realiseer me hoe dichtbij het eigenlijk is!  Ik ben dingen bij elkaar aan het zoeken en met mama heb ik het reisplan, namelijk eerst Java en daarna Borneo en daarna Flores, doorgenomen en ik begin er steeds meer over na te denken. want het is nog maar 4 dagen! Ik ben nu bij oma even aan t chillen.Wanneer ik terug kom in Friesland  ga ik beginnen met fatsoenlijk inpakken in de 2 dagen. en daarna… 🛫 vliegen! Suuuuuper veel zin. Ik heb qua cube nieuws ook nog een Single handed PB van 22 seconden! Voor nu ga ik verder met Algoritmes leren en inpakken en oefenen met flip flops dragen 🩴 🇮🇩🥰

-Selamat tinggal

-kick 

Comments

Popular posts from this blog

Australië deel 4: the return of the east coast

Ha Long bay ( and beyond )

De helft van Australië ( abridged )