Copenhagen cuben 2

 Yo wereld

Vandaag as 3x3 en 2x2. Weer 4 PRs! Ten eerste had ik op 2x2 mijn eerste sub 4 single ooit op comp (3.89) en had ik 5.5 als average. Op 3x3 heb ik een 15 single en een 16 average gekregen! Ook heb ik onofficieel een 31 op OH gehaald! Een dag vol PBs want vandaag was de dag dat tymon een 3.9 heeft gehaald! WoooošŸŽ‰! Tymon is dus officieel de beste van Europa. Het was een leuke dag met veel PRs. Even was er nog spanning met dat ik naar de 2de ronde ging van 3x3 alleen dat ging niet door. Dit waren mijn events voor Copenhagen maar morgen gaan we naar de finales kijken. Voor nu oefenen in wat ik wil en duimen voor tymon 

Selamat tinggal

-kick

Comments

Popular posts from this blog

Australiƫ deel 4: the return of the east coast

Hanoi

De helft van Australiƫ ( abridged )